بازار ترويج | بلاگ

بازار ترويج

ساخت وبلاگ
لبخند هالیوود و خانواده سلطنتی

https://th.bing.com/th/id/OIP.NJouRRrYq64aNOkK7-avpAHaIs?pid=ImgDet&rs=1

لبخند هالیوود و خانواده سلطنتی

بیایید با مگان ، دوشس ساسکس ، و شاهزاده خانم نجیب دیانا ، محبوب در سراسر جهان شروع کنیم.

پرنس هری در مصاحبه ای که در ماه های گذشته داشت اظهار داشت که اخبار مربوط به مگان او را بسیار ناراحت می کند و او مانند مادرش همسرش را فدای فشارهای رسانه ای نخواهد کرد. پرنسس دایانا شاید هرگز مگان را نمی شناخت اما مگان حتماً در مورد او چیزهای زیادی از هری شنیده بود که مادرش را در سن 13 سالگی از دست داد. شاید او هر از گاهی با انتخاب لباس هایش برای دیانا پیام می فرستند تا خاطره خود را زنده نگه دارد.

در حقیقت ، دایانا و مگان بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. وقتی دیانا ازدواج کرد ، او 19 ساله بود ، یک دختر جوان خجالتی که قبلا هرگز دوست پسر نداشت. از طرف دیگر ، مگان یک زن 36 ساله آمریکایی است که در یک سریال تلویزیونی بازی می کند ، در گذشته ازدواج کرده است و می داند چه می خواهد. تا آنجا که همسرش در دور شدن از خانواده عظیم سلطنتی و مهاجرت به کشور دیگری موثر بود.

 

 

 

وقتی به دندان های این دو زن نگاه می کنیم ، دو تصویر کاملاً متفاوت می بینیم. البته انتظار زیبایی که با گذشت زمان افزایش یافته و درمان های تازه توسعه یافته سهم زیادی در این امر دارند. من فکر می کنم که ملیت در این مورد کمی تأثیر دارد. در حالی که آمریکایی ها همیشه دندان های سفید و مرتب می خواهند ، اروپایی ها انتظار دارند دندان های طبیعی تری داشته باشند. به همین دلیل است که علی رغم داشتن تمام وسایل در اختیار وی ، دیانا برای اصلاح ازدحام اندک دندان های خود و بستن شکاف پشت دندان سگ سمت چپ خود با یک پزشک مشورت نکرد. هنگامی که مگان جوان بود ، بریس می بست و دندان های خود را برای اصلاح دندان های خود سفید می کرد. بنابراین ، دندان های او سفید و بسیار صاف است.

 

قوانین سلطنتی با گذشت زمان تغییر می کند ، اعضای حق امتیاز که دیگر نمی خواهند خود را در معرض فشار قرار دهند می توانند از شغل خود استعفا دهند. در زیبایی دندان ، تغییر جهت دندانهای سفید و کامل وجود دارد. نظر شما در مورد این تغییر چیست؟

 

....

 

ما در هفته های آینده در مورد موضوعات به روز و سرگرم کننده میزبان عزیز در وبلاگ خود خواهیم بود ، علاوه بر این ، من می خواهم اشاره کنم که این عزم راسخ است و در مورد "لبخند آمریکایی" صحبت کردم که در گذشته صحبت کردم پست من پیوند زیر را به اشتراک گذاشتم:

"مردم در کشورهایی که تنوع زیادی دارند در مقایسه با کشورهای همگن به یک دلیل دیگر بیشتر می خندند. در کشورهایی که مهاجران بیشتری دارند مردم نیز برای ایجاد پیوندهای اجتماعی می خندند. در کشورهایی که تنوع کمتری دارند ، خندیدن بیشتر نشانه این است که کسی "می خواهد با شما دوست صمیمی باشد". در کشورهای یکنواخت تر ، مردم تمایل دارند بیشتر بخندند تا نشان دهند که از یکدیگر برتری دارند.

خندیدن یک بازتاب طبیعی است ، افراد سعی می کنند از اولین و موثرترین روشهای ارتباطی در محیطی که می خواهند به آن تعلق داشته باشند استفاده کنند که طبیعتاً با گذشت زمان به تأثیرات فرهنگی آنها پی می برد. اینکه بخواهید به زیبایی و به درستی بخندید ، یک معیار بسیار مهم در جامعه محسوب می شود.

بازار ترويجسفید کردن دندان,بلیچینگ,لبخند هالیوود ,طراحی لبخند,دندانپزشک, شبیه سازی لبخند,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 21:48

چگونه می توان فهمید که دندان خود را می ساییم؟

چگونه می توان فهمید که دندان خود را می ساییم؟

بیش از 70٪ افراد هنگام خواب شبانه دندان های خود را خرد می کنند. در این مقاله ، من در مورد روشهایی که برای درک اینکه آیا بیمار دندانهای خود را ساییده است صحبت می کنم. وقتی ساییدن دندان ها به عضلات جویدن ، مفصل فک و دندان شما آسیب می رساند ، غیر قابل تحمل می شود. این ناراحتی حتی می تواند تغییراتی در حرکات شما ایجاد کند. فهمیدن اینکه آیا با ساییدن دندان های خود در شب به خود آسیب می رسانید یک مرحله بسیار مهم در جلوگیری از آسیب دندان و درد مزمن است.دندانپزشکی میرداماد

اما اگر در این مورد آگاهی ندارید ، چگونه می توانید بفهمید که دندان های خود را می سایید ؟ افرادی که شب ها دندان های خود را خرد می کنند اغلب حتی نمی دانند که آنها دندان های خود را قروچه کرده اند از زمانی که این کار را فقط از کودکی انجام داده اند و فقط هنگام خواب بوده اند.دندانپزشکی میرداماد

خوشبختانه راهی برای کشف این موضوع وجود دارد. به دندانهای خود در آینه نگاه کنید. آیا دندانهای شما همه یک اندازه هستند؟ زیرا دندان ساییدن دندان ها را فرسایش می دهد و می تواند باعث تغییر شکل آنها شود. اگرچه معاینه دندان های خود در آینه در اولین قدم ممکن است ایده ای به شما بدهد ، اما باید بدانید که همه اینها به ظاهر مربوط نیست. آیا والدین یا خواهر و برادرهای شما دندان های خود را خرد می کنند؟ دانستن این نکته نیز مهم است زیرا ساییدن دندان ارثی است.

اگر پدر و مادری هستید که فکر می کنید آیا کودک شما دندان هایش را قروچه می کند ، باید سعی کنید یک شب با کودک در یک اتاق بخوابید. بسیاری از والدین پس از خوابیدن در یک اتاق با فرزندان خود ، از شنیدن صدای دندان قروچه آنها شوکه می شوند.

 

شریک زندگی شما همچنین می تواند به شما کمک کند که آیا دندان های خود را ساییده می کنید. به عنوان مثال ، یک بیمار من به دلیل صدای دندان قروچه هر شب نمی تواند بخوابد. یک روز از او پرسیدم که آیا همسرش از این سر و صدا ناراحت است؟ بیمار من گفت که همسرش اصلاً اذیت نشده است. این باعث شد که فکر کنم همسرش بود که دندان هایش را خرد کرد و آن صدای آزار دهنده را داد. بنابراین از او خواستم که همسرش را به درمانگاه بیاورد (من قبلاً با او ملاقات نکرده بودم). و نتیجه این شد که او واقعاً در دندان قروچه همسرش مشکل داشته است. حالا او وقتی همسرش خواب است از پلاک محافظ دندان (پلاک شبانه) استفاده می کند ، بنابراین هر دو می توانند راحت بخوابند.

 

مطالعات نشان می دهد که به طور متوسط ​​70٪ از جمعیت (95٪ طبق انجمن دندانپزشکی آمریکا) نوعی رفتار ساییدن دندان از خود نشان می دهند. به همین دلیل نباید احتمال دندان قروچه را رد کنید. اگر هنوز جوان هستید ، مطمئن شوید که یک یا چند مورد از این علائم را تجربه نکرده اید. زیرا دندان قروچه به خصوص در افراد جوان امری رایج است. در مورد آن فکر کنید ، حتی جنین ها نیز می توانند رفتارهای خشمگین خارجی را در رحم از خود بروز دهند!

 

بنابراین اگر دندان های خود را ساییده می کنید ، باید بدانید که این یک وضعیت بسیار عادی و معمول است. امیدوارم لیست زیر به شما کمک کند تا بفهمید که آیا هنگام خواب دندانهای خود را ساییده اید.

 

راه هایی برای تشخیص اینکه آیا دندان های خود را ساییده می کنید

برای اینکه بفهمید آیا دندان های خود را ساییده می کنید ، می توانید سوالات زیر را از خود بپرسید:

 

• آیا تا به حال رویای شکستن یا افتادن از دندان خود را دارید؟

• آیا در گردن خود درد دارید؟

• آیا به طور کلی در فک یا صورت خود درد دارید؟

• آیا گوش درد دارید؟

• آیا هنگام باز و بسته شدن دهان ، چانه خود را می شنوید؟

• آیا تمام دندانهای جلوی شما یک اندازه هستند؟ آیا آنها صاف به نظر می رسند؟

• آیا احساس درد عمومی در گوش خود دارید؟

• آیا والدین یا خواهر و برادرهای شما دندان های خود را خرد می کنند؟

• آیا کسی به شما گفته است که هنگام خوابیدن شنیده اید دندان هایتان را قرو می کنید؟

• آیا دندان های خود را از دست داده اید؟

• آیا در دندان حساسیت دارید؟

• آیا در داخل گونه شما یک خط سفید وجود دارد؟

• آیا صبح با سردرد کسل کننده از خواب بیدار می شوید؟

• آیا کناره های زبان شما پوسته پوسته شده است؟

 

اگر پاسخ شما حتی به چند سوال بالا مثبت است ، متأسفانه احتمال اینکه شب ها دندان های خود را می ساییده ، وجود دارد. در این حالت پیشنهاد می کنم از دندانپزشک یا متخصص اختلالات خواب کمک بگیرید.

در حالی که "پلاک شب" که معمولاً توسط دندانپزشکان برای رفع مشکلات ناشی از سفت شدن یا ساییدن دندان ساخته و اعمال می شود ، یک راه حل موثر ارائه می دهد ، بوتاکس که برای جلوگیری از فشردن دندان استفاده می شود نیز یک راه حل جایگزین است. البته جدا از جلوگیری از نتایج ، مراجعه به درمان منبع  دندان قروچه را نیز توصیه می کنم و ممکن است لازم باشد دلایل روانی برای این موضوع بررسی شود.

بازار ترويجدندان قروچه,درمان,دندانپزشک,ساییدن دندان, دندانپزشکی میرداماد,بهداشت دهان و دندان,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 7:07

4 نکته برای مراقبت موثرتر از دهان و دندان

https://ciroccodentalcenterpa.com/wp-content/uploads/tips-teeth-brushing.jpg

4 نکته برای مراقبت موثرتر از دهان و دندان

اگرچه تقریباً همه ، پیر و جوان ، از اهمیت بهداشت دهان و دندان آگاه هستند ، اما متأسفانه تعداد افرادی که به مراقبت از دهان و دندان توجه می کنند ، یکی از مراحل مراقبت های شخصی است که نباید فراموش شود. عدم توجه به آن به دلایل مختلف می تواند مشکلاتی را ایجاد کند که در طولانی مدت مردم را با دردسرهای بیشتری مواجه کند. با این حال ، برخلاف آنچه برخی تصور می كنند ، مراقبت های استاندارد دهان و دندان فرآیند بسیار دشواری نیست ، و می توان با چند جزئیات كوچك بسیار كارآمد انجام داد تا توجه ویژه ای به آن شود. کلینیک دندانپزشکی میرداماد

در اینجا 4 نکته وجود دارد که می توانید برای یک مراقبت موثرتر از دهان در نظر بگیرید!

 

1- روز را با مسواک زدن دندان های خود شروع کنید

 

برخلاف آنچه که حدس زده اید ، مسواک زدن قبل از صبحانه - حتی اولین چیزی که از خواب برخاسته اید - اولین قدم برای مراقبت بهتر از دهان است.

همچنین باید در زمان بندی دقت کنید. اگر دندان های خود را بلافاصله بعد از خوردن یا نوشیدن مسواک بزنید ، به خصوص اگر چیزی اسیدی مصرف کرده باشید ، خطر آسیب دیدن دندان هایتان وجود دارد. زیرا ممکن است اسید موجود در دهان خود را بیشتر به مینای دندان بمالید. به عنوان یک دندانپزشک ، توصیه من این است که قبل از مسواک زدن حداقل 30 دقیقه بعد از غذا خوردن صبر کنید.

 

2- تکنیک مسواک زدن مهم است

 

نحوه مسواک زدن دندان ها هنگام مراقبت از دهان و دندان بسیار مهم است. به عنوان مثال ، مسواک زدن سخت با برس مو می تواند به دندان و لثه شما آسیب برساند و بنابراین توصیه نمی شود.

 

چند نکته که باید توجه داشته باشید:

مسواک را با لثه در زاویه 45 درجه قرار دهید.

مسواک را با ضربات کوچک (ناحیه ای به اندازه دندان) به شکل بیضی روی دندان های خود حرکت دهید.

سطوح خارجی ، سطوح داخلی و سطوح جویدنی دندان های خود را مسواک بزنید.

برای تمیز کردن سطوح داخلی دندانهای جلویی ، مسواک خود را در حالت ایستاده نگه دارید و چندین بار دندان های خود را به بالا و پایین مسواک بزنید.کلینیک دندانپزشکی میرداماد

3- انتخاب مسواک مناسب و روش صحیح استفاده

مسواک استفاده شده نقش زیادی در تمیز کردن دندان ها و در نتیجه در مراقبت از دهان و دندان دارد. اگرچه سهم مسواک زدن دستی در سلامت دهان و دندان با روش مسواک زدن صحیح غیرقابل انکار است ، اما استفاده از مسواک برقی تمیز کردن راحت تر و موثرتری را به شما ارائه می دهد. همچنین به شما امکان می دهد نتایج مسواک خود را ثبت و پیگیری کنید. علاوه بر این ، مسواک های برقی با ایجاد ارتعاشات منظم به پاکسازی دهان کمک می کنند. در سال های اخیر ، پیشرفت های چشمگیری در صنعت مسواک اتفاق افتاده است و افراد - به ویژه کودکان - می توانند با مسواک های برقی ، دستگاه های هوشمند و برنامه های کاربردی دندان های خود را به طور موثرتری مسواک بزنند.

 

چه از مسواک دستی و چه برقی استفاده می کنید ، توصیه من برای مراقبت از دهان و دندان موثرتر این است که به جای مسواک های موی سفت که می توانند به دندان و لثه شما آسیب برسانند ، به سراغ مسواک هایی با موی نرم بروید.

 

پس از اتمام استفاده از مسواک ، مهم است که مسواک خود را کاملاً بشویید و آن را به گونه ای قرار دهید که آب از آن عبور کند. در عین حال توصیه می کنم هنگام قرار دادن مسواک خود در محل خود ، مراقب باشید که مسواک دیگری را لمس نکنید و آن را در فاصله چند متری توالت و ظرف محافظی که در سر قرار دارد ، نگه دارید تا از انتشار میکروب جلوگیری کند.کلینیک دندانپزشکی میرداماد

https://th.bing.com/th/id/OIP.RCkzSkonnqBgL7ztX_xbGQHaE8?pid=ImgDet&rs=1

 4- تمیز کردن زبان

هنگام انجام مراقبت های دهانی ، توجه به تمیز کردن زبان ضروری است. زیرا باکتری هایی که روی زبان ما جمع می شوند می توانند بوی بد دهان را ایجاد کنند. برای جلوگیری از بوی بد دهان مهم است که حداقل یک بار در روز مانند دندان های خود زبان را مسواک بزنید. می توانید زبان خود را با یک مسواک معمولی تمیز کنید. (پشت به جلو) مسواک های مخصوص زبان نیز برای این فرآیند وجود دارد.

بازار ترويجنخ دندان,دندانپزشکی,کودکان,بهداشت دهان و دندان,دندانپزشک,خمیر دندان,فلوراید,کلینیک دندانپزشکی میرداماد,مسواک زدن,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 2:36

اسرار آشکار شده با دندان ها

https://th.bing.com/th/id/Re977960853e04e71fc916a7e0de10894?rik=7%2f8588f%2bYX7G8g&riu=http%3a%2f%2fweknowyourdreams.com%2fimages%2fteeth%2fteeth-09.jpg&ehk=uEo9h4EkLuDJomaZBVRWY7QzOS0G%2b1B31xZEoKqYNx4%3d&risl=&pid=ImgRaw

اسرار آشکار شده با دندان ها

امروزه مقالات زیادی در حال نوشتن است که مشکلات سلامتی ما را با تغییرات در میکروبیوم ایجاد شده توسط میلیون ها میکروارگانیسم موجود در بدن ما مرتبط می کند. تارتار ما در این معادله جای جالبی دارد.

بیایید با چند نکته شروع کنیم که به خاطر بسپارید: تحقیقات علمی نشان داده است که جمعیت باکتریهای روده ای که در بدن افرادی که در شهرهای جهان زندگی می کنند ، به طور غیر طبیعی بیش از افراد ساکن در مناطق روستایی است. علاوه بر این ، مطالعات اخیر نشان داده است که جمعیت باکتری های ساکن در روده افراد شهری از باکتری های خوبی که در افرادی که مدتها قبل زندگی می کردند وجود دارد تقلید می کنند.

اکنون ، شما احتمالاً تعجب کرده اید که چگونه می توانیم از باکتریهای روده در اقوام دور خود مطلع شویم. با پیشرفت علم ، تکنیک های بسیاری تکامل یافته است که به ما امکان می دهد باکتریهای روده انسانهایی را که هزاران سال پیش زندگی می کردند ، تجزیه و تحلیل کنیم. اگرچه خیلی خوب به نظر نمی رسد ، اما می توان کدهای ژنتیکی باکتری ها را از فضولات فسیل شده انسان به نام کوپرولیت کشف کرد. جالب است ، نه؟ جالب تر خواهد شد ...

 

آنچه تارتار دندان به ما می گوید

تجزیه و تحلیل میکروبیوم را می توان از گچ افراد بدوی ایجاد کرد. در تحقیقی به نام "میکروبیوم های ابتدایی انسان" که توسط دانشگاه اوکلاهما منتشر شده است ، محققان فناوری خارق العاده ای را که این امکان را فراهم کرده توصیف کردند. با ادامه کار ، آنها این سوال را مطرح کردند که چگونه میکروبیوم "طبیعی" تعیین می شود ، و آنها اظهار داشتند که تغییر در عادات غذایی می تواند باکتری های روده را به شدت تغییر دهد به شرح زیر:

 

"در حالی که تلاش زیادی برای شناسایی میکروبیوم های سالم دهان و روده انجام شده است ، تحقیقات اخیر در جوامع غیر غربی و روستایی این سوال را ایجاد کرده است که آیا میکروبیومی که اکنون طبیعی می دانیم با سبک غذایی مدرن غربی ، بهداشت و استفاده از آنتی بیوتیک ارتباط دارد یا خیر. "دندانپزشک خوب در میرداماد

 

اثرات نوسازی

روند صنعتی سازی با کاهش تعامل انسان با محیط طبیعی ، رابطه با محصولات غذایی را همراه با تولید غذا تغییر داده است. به عنوان مثال ، میکروبیوم های دهان و روده ، که نقاط ورود غذا به بدن و محیط هایی هستند که در آن هضم می شوند ، در اثر قرار گرفتن در معرض میکروارگانیسم های محیطی و مشترک بین انسان و دام که دیگر در زنجیره های غذایی جهانی امروز وجود ندارند ، ایجاد شده اند. علاوه بر این ، غذاها از محصولات طبیعی وحشی است که توسط نیاکان شکارچی جمع می شود. این ماده به کسانی تبدیل شده است که بسیار فرآوری شده و در سوپرمارکت ها به فروش می رسند ، حاوی مقدار زیادی قند مصنوعی ، روغن ، نمک ، مواد رنگ آمیزی بر پایه نفت و بسیاری دیگر از مواد مصنوعی.

 

بعداً ، کسانی که به این موضوع پرداختند تأثیرات میکروبیوم را از نظر نقش باکتریهای روده در مراحل مختلف فیزیولوژی انسان مانند هضم ، تولید ویتامین و انرژی تولید شده توضیح دادند. عملکرد سیستم ایمنی و مکانیسم التهاب نیز می تواند به این لیست اضافه شود.دندانپزشک خوب در میرداماد

 

اینها فرآیندهای اساسی هستند که با عملکرد صحیح ، راه را برای سلامتی باز می کنند. با این حال ، با بدتر شدن تعادل در باکتری های روده ، سلامتی ما نیز تهدید می شود. بسیاری از مطالعات در نتیجه ظهور این رابطه آغاز شده است ، که نشان می دهد تغییر در باکتریهای روده ممکن است با بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی ، دیابت نوع 2 ، اوتیسم ، اختلالات تخریب عصبی ، اختلالات خلقی ، شرایط التهابی ، اختلالات خود ایمنی همراه باشد. و حتی سرطان

 

بعد از این چه خواهد شد؟

توانایی تجزیه و تحلیل میکروبیوم اجداد ما با استفاده از این فناوری جدید ، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار ما قرار می دهد. در طول دهه ها ، ما از نظر ژنتیکی کمی تغییر کرده ایم. با این حال ، این واقعیت که 99٪ از مواد ژنتیکی در بدن انسان - جدا از 23000 ژن منتقل شده از والدین ما - از باکتری ناشی می شود ، نقش باکتری ها را در تعیین هویت ما غیرقابل انکار می کند. تغییرات محیطی مانند ترجیحات غذایی ما و قرار گرفتن در معرض داروهایی مانند آنتی بیوتیک ها به طور قابل توجهی بر سلامت و تنوع میکروبیوم ما تأثیر می گذارد.

 

نویسندگان می گویند:

 

"شکی نیست که رفتارها و عادات غذایی مورد نیاز دنیای مدرن زیست محیطی میکروبی مردم را تغییر می دهد. برخی از این تغییرات مفید هستند ، در حالی که برخی دیگر ویرانگر هستند و حتی ممکن است نیروی محرکه بیماریهای التهابی با سرعت در حال افزایش در کشورهای پیشرفته باشند. مداخلات پزشکی رایج مانند استفاده از آنتی بیوتیک بار بیماری عفونی را در سراسر جهان به طرز چشمگیری کاهش داده است. با این حال ، این نوع درمان ها به جای این که فقط باکتری های مضر را هدف قرار دهند ، می توانند باعث وخامت گسترده میکروبی شوند. "

 

بدیهی است که رویدادهای مهم فناوری و مهاجرت در گذشته بیش از آنکه بر سلامتی روزمره تأثیر بگذارد ، تأثیر بسزایی بر روی افرادی که ما هستیم ، داشته است.

 

نویسندگان جملات خود را به شرح زیر پایان دادند:

 

"هدف فعلی ما این است که دریابیم آیا و چگونه این لحظات مهم در تاریخ بشر و دوران ماقبل تاریخ تغییرات روابط ما با میکروارگانیسم ها را منعکس می کند. به طور هم زمان ، قطعاتی مانند تارتار می توانند در طول زمان با توزیع های مختلف در سراسر جهان به خوبی حفظ شوند و تقریباً به همان اندازه خود اسکلت یافت می شوند. دانش میکروبیوم های باستانی انسانی که در اختیار ما است ، تصویری کامل از زیست شناسی و تکامل انسان را در اختیار ما قرار می دهد. آینده تحقیقات میکروبیوم انسانی باستان واقعاً درخشان است.

بازار ترويجدندانپزشک خوب در میرداماد,دندان ها,علمی, دندانپزشک, تاریخ,بیماری های قلبی عروقی,دیابت,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 19:47

آیا استفاده از آنتی بیوتیک باعث افزایش مقاومت باکتری ها می شود ؟

https://jamanetwork.com/data/Jouals/JAMA/25482/jpg120051fa.png

آیا استفاده از آنتی بیوتیک باعث افزایش مقاومت باکتری ها می شود ؟

مرگ و میرهای گسترده همه گیر در تاریخ جهان به دلیل عفونت های جدی باکتریایی بوده است. با اختراع آنتی بیوتیک ها ، دوره جدیدی در تاریخ بشر آغاز شده است ، اما آیا آنتی بیوتیک ها یک راه حل بدون مشکل هستند؟ اینکه چگونه یک آنتی بیوتیک یا هر ماده ضد میکروبی مانند صابون ، شوینده و به طور غیرمنتظره باعث مقاومت می شود ، توضیح داده شده است.

 

مرحله 1:

باکتری ها علاوه بر اینکه محصولی از طب مدرن هستند ، در برابر تولد مقاوم هستند. دانشمندان دریافتند که باکتری های مقاوم در برابر داروهای مورد استفاده ما وجود دارد ، از یخ قطب جنوب ، جایی که بشریت پا نمی گذارد ، به انتهای اقیانوس ها ، تا غارهای زیرزمینی. این باکتری های مقاوم بخشی از طبیعت هستند.

 

مرحله 2:

اگر آنتی بیوتیک ها باکتری های خوبی را که از بدن ما در برابر عفونت محافظت می کنند نیز از بین ببرند ، آیا این بدان معنی است که آنتی بیوتیک ها ما را در برابر عفونت ها آسیب پذیرتر می کنند؟ به گفته کارشناسان بیماری های عفونی "بله".

 

مرحله 3:

در حالی که تشکیل نسل جدید آنتی بیوتیک برای انسان 20-30 سال طول می کشد ، اما برای باکتری 30-20 دقیقه طول می کشد. بنابراین ، به عنوان مثال ، رشد باکتری E. Coli هر 20 دقیقه به این معنی است که 69 میلیارد نسل جدید فقط در 12 ساعت تشکیل می شود. یک نفر را بکشید و در عرض 12 ساعت 69 میلیارد نفر از آنها ظاهر می شوند. (برد اسپلبرگ ، MD ، طغیان در حال ظهور: تهدید جهانی باکتریهای کشنده و آرسنال مخوف ما برای مبارزه با آنها. (نیویورک: کتابهای پرومتئوس ، 2009))

 

مرحله 4: موجودات باهوش

این باکتری ها نه تنها آنتی بیوتیکی را که شما مصرف می کنید ، به عنوان مثال پنی سیلین دفع می کنند ، بلکه توانایی مبارزه با سایر آنتی بیوتیک هایی را که می توانید مانند متی سیلین ، آموکسی سیلین ، تتراسایکلین استفاده کنید ، بدست می آورند. این باکتری که در برابر این 4 دارو مقاومت ایجاد کرده است ، مهارت های به دست آمده را به همه خواهر و برادر کوچکتر خود منتقل می کند. این انتقال بین یک جنس از E. Coli به E. Coli دیگر رخ نمی دهد ، بلکه بین جنس های مختلف مانند E. Coli به سالمونلا ، سالمونلا به Shigella (باکتری ایجاد کننده اسهال خونی) نیز وجود دارد. به عبارت دیگر ، هنگامی که آنتی بیوتیک ها را به صورت غیرضروری مصرف می کنید یا از آنها به اشتباه استفاده می کنید ، انواع مختلفی از باکتری ها که در برابر آنتی بیوتیک های مختلف مقاوم هستند ، در بدن شما رشد می کنند.

 

استفاده از آنتی بیوتیک برای درمان های دندانپزشکی محدودتر از آن است که فکر می کنید. به جای استفاده از آنتی بیوتیک طبق توصیه دوست ، همسایه و غیره یا لذت خود ، با مشورت با دندانپزشک خود اقدام کنید. احتمالاً اگر عفونت خاصی وجود نداشته باشد یا به طور کلی وضعیت سلامتی شما خطرناک نباشد ، درمان بدون آنتی بیوتیک موفقیت بیشتری خواهد داشت نتایج.

بازار ترويجآنتی بیوتیک,مقاومت در برابر آنتی بیوتیک,پزشکی,علمی,سلامت, دندانپزشک,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 18:44

زیبایی صورت بدون جراحی بوسیله‌ی لمینت سرامیکی

https://th.bing.com/th/id/R8b90e374db5c86e359beb8fffe34a961?rik=FrSuUOgaPpChTw&riu=http%3a%2f%2fwww.intelligentdental.com%2fwp-content%2fuploads%2f2010%2f03%2fdental_veneer.jpg&ehk=MXyOLty31UZi%2f1M7asLoihSFkGBwq4nN%2far742Ju3y4%3d&risl=&pid=ImgRaw

زیبایی صورت بدون جراحی بوسیله‌ی لمینت سرامیکی

بیایید این را بپذیریم - صدها محصول و فرآیند وجود دارد که زمان را به عقب می برد. از لوسیون ها و مخلوط های مختلف گرفته تا روش های جراحی ، روش های درمانی برای کسانی که می خواهند جوان تر و کامل به نظر برسند پایان ناپذیر است. در حالی که برخی از اینها خوب هستند ، اما همه آنها اثر یکسانی را نشان نمی دهند.

من به عنوان یک دندانپزشک امروز یکی از راه های جوان تر و بهتر نشان دادن را توصیف می کنم ، که در واقع ساده و قابل استفاده برای اکثر افراد است ، که بدون توجه به سن شما ظاهر شما را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد.

من در مورد لمینت سرامیکی (روکش های لمینت) که روی دندان ها زده می شود صحبت می کنم.

 

 

روکش های سرامیکی (که به آنها "لمینت سرامیکی" نیز گفته می شود) لمینت سرامیکی لنز تماسی هستند که در قسمت جلویی و کناری دندان ها چسبانده می شوند. روکش های سرامیکی به شما امکان می دهد دندان های کاملی داشته باشید بدون لکه ، ترک ، شکاف. بسته به خواسته شما ، آنها می توانند با خلاص شدن از شر دندان های مشکل ساز شما ، لبخند ستاره فیلم یا لبخند زیبایی طبیعی را برای شما فراهم کنند.

 

به این فکر کنید: به تک تک ستاره های سینما یا افراد مشهور فکر کنید که در آنجا خوب به نظر می رسند ، کسی کمی بیش از حد داشته باشد؟ یا چین و چروک؟ حتی موهای خاکستری؟ البته وجود دارد.

 

همانطور که می دانید ، با وجود همه این نقص ها ، همه آنها بسیار زیبا به نظر می رسند. بیشتر نگاه کنید و متوجه خواهید شد که همه افراد مشهور خوش چهره یک چیز مشترک دارند ، البته همه لبخند کاملی دارند.

 

دندانها یا لبخند یکی از مهمترین عناصر ظاهری شماست. جوان ، پیر ، لاغر ، اضافه وزن ، لبخند خوب می تواند بر همه آنها غلبه کند. اهمیت زیبایی دندان را نادیده نگیرید.

 

به همین دلیل است که در این مقاله من روکش های سرامیکی را "لیفت صورت بدون جراحی جدید" نامیدم. روکش ها بدون انجام اقدامات جراحی پیچیده و گران قیمت می توانند ظاهر شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

 

بیش از یک لبخند زیبا:

 

حال ، بیایید یک تصور غلط را اصلاح کنیم. برخلاف آنچه بسیاری از مردم فکر می کنند ، روکش های پرسلان نه تنها برای پنهان کردن لکه های دندان استفاده می شود. روکش ها می توانند کارهای بیشتری نسبت به سفید کردن دندان ها انجام دهند. بله ، آنها یک لبخند طبیعی به شما می دهند. اما آنها همچنین با پنهان کردن دندان های نادرست ، شکاف های کوچک ، بریدگی ها و نقص های مشابه لبخند شما را شکل می دهند. روکش های سرامیکی مخصوص دهان و لبخند شما تولید می شوند و جزئی از شما می شوند. با فرض مراقبت مناسب و زندگی طبیعی دندان ، لبخند شما برای سالها عالی به نظر می رسد!

 

در حقیقت ، بسیاری از افراد برای بدست آوردن آنچه که من ذکر کردم ، در نظر گرفتن روکش های سرامیکی هستند. اگرچه آنها قبلا لبخندی سفید دارند ، اما به دلیل تغییر شکل در دندانهایشان ، از بزرگ خندیدن که می خواهند خجالت می کشند. با یک یا دو مراجعه به دندانپزشک می توانید این مشکل را برطرف کنید.

 

چگونه و چرا باید روکش های سرامیکی (لمینت سرامیکی) استفاده شود؟

 

 

ما می توانیم دلایلی را نشان دهیم که چرا لمینت سرامیکی و بنابراین زیبایی دندان نتایج خوبی به دست می دهد:

 

اول ، سرامیکی برگ وقتی با یک فرآیند چسبندگی خاص به سطح دندان متصل می شود ، ماده ای بسیار محکم است. محبوب ترین ماده ای که برای این کار استفاده می شود E.max است. این ویژگی دندان ها را قادر می سازد در برابر ضربه هایی که در معرض آن قرار دارند مقاومت کنند. با این وجود ، این ماده در عین حفظ دوام ، ماده ای قابل اجرا و شکل پذیر است. سرامیکی در برابر لک شدن نیز مقاوم است و بنابراین می تواند ظاهر سالیان خود را حفظ کند. همه این ویژگی ها ، ظروف سفالی را به یک محصول آرایشی ایده آل تبدیل کرده است.

 

درست مثل مینای دندان طبیعی ، پرسلان ماده ای است که نور را منتقل می کند. به لطف شفافیت آن ، نور می تواند عبور کند و رنگ عاج واقعی دندان های شما منعکس می شود. نتیجه یک لبخند تمیز ، سالم و "به نظر طبیعی" است ، بر خلاف "سفیدی شدید" جعلی. بله ، همه ما لبخند سفید می خواهیم؛ با این حال ، این یک سفید پوستی طبیعی است تا سفیدی که هر کس آن را ببیند ، به دنبال عینک آفتابی است. این دقیقاً همان چیزی است که لمینت به شما نوید می دهد ، همان لبخند طبیعی کامل.

بیایید به آنچه شما برای تهیه روکش های سرامیکی باید انجام دهید ، می رسیم. ابتدا یک دندانپزشک معتبر و باتجربه در سرامیکی برگ پیدا کنید. دندانپزشکی که خود را ثابت کرده و نوآوری را دنبال می کند ، در روکش های سرامیکی بسیار باتجربه است و کاربردهای خود را با حداکثر راحتی انجام می دهد.

بدانید که حداقل دو یا سه قرار ملاقات خواهید داشت. در اولین قرار ملاقات ، دندان های شما به منظور اطمینان از اتصال سرامیکی ، با خشن سازی آماده می شوند و روکش ها به شکلی ساخته می شوند که بتوانند حفره ها یا اختلالات مشابه را اصلاح کنند. در قرار بعدی ، روکش ها پروب و آزمایش می شوند ، اگر همه چیز مناسب باشد ، دندان های شما متصل می شوند و تمام ظاهر شما تغییر می کند.

 

بازار ترويجزیبایی صورت ,لامینا,لمینت,دندان لمینت,دندانپزشک, بهداشت دهان و دندان,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 18:50

علائم سرطان دهان ، روش های درمان و واقعیت ها

https://www.dentistryscotland.co.uk/app/uploads/2018/11/shutterstock_767455126-1024x576.jpg

علائم سرطان دهان ، روش های درمان و واقعیت ها

سرطان همیشه یک تشخیص ترسناک است. اما سرطان دهان بیماری است که با تشخیص زودهنگام به راحتی قابل درمان است. بهترین کاری که می توانید برای خود و خانواده انجام دهید دانستن هشدارهای اولیه و اقدامات پیشگیری از بیماری است. سرطان دهان می تواند در هر نقطه از دهان یا قسمت فوقانی گلو ایجاد شود. در لب ها ، کف یا سقف دهان ، زبان ، گلو ، لوزه ها ، لبه های گونه ها ، لثه ها یا جاهای دیگر دیده می شود.

سرطان دهان اغلب قبل از گسترش به سایر نواحی از لب و کف دهان شروع می شود. معمولاً به شکل سرطان در می آید - شکل کارسینوم در سلول های سطح دهان به نام سلول های تخت رخ می دهد. سرطان سلولهای سنگفرشی از طریق جریان خون یا سیستم لنفاوی به سایر قسمتهای بدن منتقل و پخش می شود.

 

هشدارها و علائم اولیه سرطان دهان چیست؟

بهترین راه برای محافظت از خود در برابر سرطان دهان ، بررسی منظم علائم است. سرطان دهان معمولاً هشدارهای اولیه را نشان می دهد و اگر به محض مشاهده این هشدارها به پزشک مراجعه کنید ، گزینه های درمانی کاملاً مناسب هستند. زخم های غیر التیام بخش ، لکه های مایل به سفید یا مایل به قرمز در مخاط دهان ، جمع شدن یا تورم پوست در دهان ، خونریزی دهانی ، گوش درد ، زخم یا فک ، مشکل در بلع یا جویدن ، مشکل در تکلم و لق شدن دندان ها. اگر بیش از 2 هفته است که هر یک از این علائم را تجربه کرده اید ، باید توسط پزشک عمومی معاینه شوید.

 

بررسی ها و آزمایشات سرطان دهان چیست؟

در نتیجه معاینه منظم یا نگرانی های بیمار ، دندانپزشک علائم شما را بررسی کرده و معاینه دهانی را انجام می دهد. اگر علائم نشان دهنده سرطان باشد ، شما را به یک پزشک متخصص یا دندانپزشکی متخصص در این زمینه ارجاع می دهند.

 

این متخصص معاینات فیزیکی بیشتری را انجام می دهد و برای بررسی در آزمایشگاه از شما یک نمونه بافت می گیرد. این نمونه بافت ، یعنی بیوپسی ، تنها راه تشخیص سرطان بودن آن است.

 

پس از تشخیص سرطان ، پزشک ممکن است چندین آزمایش دیگر برای تعیین مدت زمان سرطان تجویز کند. این آزمایشات شامل اشعه ایکس ، سی تی اسکن ، ام آر آی ، آندوسکوپی و اسکن PT است. هر یک از این آزمایشات کمک می کند تا درک کنید که سرطان کجاست و آیا به سایر قسمت های بدن شما سرایت کرده است. در حالی که آندوسکوپی نواحی کوچکی از بدن را بررسی می کند ، اسکن های دیگر مانند MRI می تواند تصویر دقیق تری از کل بدن را ارائه دهد.

https://th.bing.com/th/id/R9cea8a1764eea00221b18ad9e8162229?rik=S2f6%2fFDlz2fc1w&riu=http%3a%2f%2fi1.wp.com%2fwww.dentistsays.com%2fwp-content%2fuploads%2f2015%2f10%2f1048885-1079861-1823.jpg&ehk=iV9A00ie0l2PvTz2vw23fGtzOXIim10dAssbOsmFGvU%3d&risl=&pid=ImgRaw

درمان سرطان دهان چیست؟

درمان های موثر برای سرطان دهان وجود دارد. بسته به شدت سرطان ، میزان گسترش آن و نوع سرطان ، یکی از این اشکال درمانی اعمال می شود.

 

جراحی: جراح در حال برداشتن تومور با جراحی است. در صورت لزوم ، می توان غدد لنفاوی مجاور را برداشته و از احتمال گسترش سرطان جلوگیری کرد.

 

پرتودرمانی: یک روش درمانی که از امواج پرتوی پرانرژی برای کوچک شدن تومورها و از بین بردن سلولهای سرطانی استفاده می کند. خشکی دهان و مشکلات تیروئیدی به عنوان عوارض جانبی رادیوتراپی دیده می شود ، اما بیشتر با دارو درمان می شود.

 

شیمی درمانی: این نوع درمان معمولاً به صورت مایع از راه وریدی انجام می شود. اما همچنین می تواند به صورت قرص به صورت خوراکی تجویز شود و با رادیوتراپی ترکیب شود. این سلول های سرطانی را که رشد سریع دارند از بین می برد ، اما می تواند سلول های دیگر بدن را نیز تحت تأثیر قرار دهد. این می تواند باعث ریزش مو ، سرگیجه و استفراغ شود. سایر عوارض جانبی مشابه مواردی است که در رادیوتراپی مشاهده می شود.

 

درمان هدفمند: این روش خاص شامل تزریق دارویی است که به طور خاص سرطان دهان را هدف قرار می دهد. این دارو معمولاً همراه با شیمی درمانی و رادیوتراپی اعمال می شود.

 

گروه های آزمایشی و آزمایش های بالینی: هر روز روش های درمانی جدیدی برای سرطان دهان کشف می شود. در صورت تمایل بیماران می توانند این روش های درمانی جدید را امتحان کنند.

 

تسکین درد: این روش یک مراقبت تسکینی است که علائم دیگر یا درد سرطان را درمان می کند. این دارو را می توان به عنوان ورزش یا درمان جایگزین تجویز کرد.

 

آمار سرطان دهان

افرادی که زیاد سیگار می کشند ، الکل مصرف می کنند ، لبهایشان بیش از حد لازم در معرض آفتاب قرار گرفته و سابقه سرطان دارند ، احتمال پیشرفت آنها افزایش می یابد. ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یکی از عوامل تحریک کننده بیماری است. سرطان دهان بیشتر در مردان بالای 40 سال دیده می شود.

 

اگر سرطان دهان به موقع تشخیص داده شود ، میزان بهبودی فرد حدود 90٪ است. با این حال ، اگر سرطان قبل از تشخیص به سایر سایت ها سرایت کرده باشد ، احتمال زنده ماندن بیمار پس از 5 سال درمان تنها 60٪ است. بهترین روش برای غلبه بر سرطان دهان ، تشخیص و درمان به موقع است.

 

سرطان دهان 2٪ از افراد مبتلا به سرطان در ایالات متحده را تشکیل می دهد - یعنی 40،000 نفر در سال. 1٪ از متولدین امروز در طول زندگی خود به سرطان دهان مبتلا می شوند.

 

آیا سرطان دهان مسری است؟

سرطان دهان مسری نیست. نمی توانید این بیماری را از شخص دیگری بگیرید. غذاهای سالم مصرف کنید ، از بهداشت دهان و دندان خود مراقبت کنید ، به طور مرتب دندان های خود را مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید ، دندانپزشکاگر به طور مرتب به چمن خود بروید ، می توانید از ابتلا به سرطان دهان جلوگیری کنید.

 

سرطان دهان و سیگار کشیدن

تنباکو دلیل شماره یک سرطان دهان است. 75٪ از کسانی که به سرطان دهان مبتلا می شوند از توتون استفاده می کنند. افراد سیگاری در معرض خطر سرطان دهان هستند. اگر علاوه بر سیگار کشیدن از الکل نیز استفاده شود ، خطر افزایش می یابد.

برای کاهش این خطر ، باید مصرف دخانیات را کاهش دهید یا حتی آن را ترک کنید - به خصوص پس از تشخیص. بنابراین ، شما خود را از خطر پذیری نجات می دهید. ادامه سیگار کشیدن در طول درمان ، درمان را بی اثر می کند و از بهبودی بدن شما جلوگیری می کند.

 

از آنجا که ابتلا به سرطان دهان در مراحل اولیه امری مهم است ، مرتباً معاینه خود را انجام دهید ، مراقب باشید از الکل و سیگار استفاده نکنید و در صورت مشاهده علائم با پزشک خود تماس بگیرید.

بازار ترويجدندان درد,التهاب لثه,دندانپزشک,سلامت لثه,بهداشت دهان و دندان,سرطان دهان,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 21:02

نوشابه های اسیدی ممکن است به دندان های کودکان آسیب دائمی برساند

https://th.bing.com/th/id/OIP.rrkWhMdFivvN40oupJgo2QHaDt?pid=Api&rs=1

نوشابه های اسیدی ممکن است به دندان های کودکان آسیب دائمی برساند

یک تحقیق و مطالعه جدید  نشان داده است که مقادیر بالای اسید در نوشابه ها ، آب میوه ها و نوشیدنی های ورزشی تهدیدی جدی برای دندان های کودکان است. مطالعات نشان داده است که آسیب دائمی مینای دندان در 30 ثانیه اول تماس اسید زیاد با دندان شروع می شود.

 

تمیز كردن دندان های كودك در عرض نیم یا یك ساعت پس از مصرف نوشیدنی های پر اسید بی فایده است و سپس امیدواریم كه حال آنها خوب شود. دندان ها از قبل آسیب دیده اند. تعادل بین مکانیسم های محافظتی در دهان سالم و اسیدها وجود دارد. با این حال ، این تعادل به راحتی می تواند به اسیدیته غالب برگردد ، مهم نیست که چه اسیدی باشد ، دندان ها بلافاصله پس از تماس با اسید آسیب می بینند.

 

نوشیدنی های حاوی اسیدیته بالا با عناصر دیگر ترکیب می شوند و باعث آسیب بیشتر و برگشت ناپذیر به دندان های کودکان می شوند. علاوه بر این ، اگر هم کودکان و هم بزرگسالان عادت دارند دندان های خود را در شب به یکدیگر بسایند و یا همراه با استفراغ تشخیص داده نشده و ریفلاکس باشند که از معده آنها اسید می آورد ، این ، همراه با نوشیدنی های پر اسید ، تهدیدی سه گانه است که می تواند باعث آسیب دیدگی طولانی مدت دندان های نوجوانان شود. پیش بینی می شود که فرسایش دندان ناشی از نوشیدنی های اسیدی در کودکان و بزرگسالان افزایش یابد.

https://lucreciabotella.com/wp-content/uploads/acidic-fruits-500x333.jpg

فرسایش دندان ، که به طور فزاینده ای در جامعه های پیشرفته به یک مسئله نگران کننده تبدیل شده است ، به طور کلی مدت ها پس از ساییده شدن دندان ها از نظر بالینی تشخیص داده می شود. با حداقل مداخله می توان از این نوع فرسایش ها جلوگیری کرد ، زیرا می تواند بیمار را به سمت یک روند درمانی دهان و دندان مادام العمر سوق دهد که ممکن است نیاز به توانبخشی پیچیده و جامع داشته باشد.

بازار ترويجدندانپزشکی,کودکان,بهداشت دهان و دندان,دندانپزشکی کودکان,مسواک,نوشابه های اسیدی,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 18:25

چه مواردی را می توان در سفید کردن دندان ها در نظر گرفت

https://www.smile101.com/wp-content/uploads/2019/12/how-teeth-whitening-can-benefit-your-life.jpg

چه مواردی را می توان در سفید کردن دندان ها در نظر گرفت

به لطف صنعت در حال توسعه بلیچینگ دندان ، اکنون لبخند خیره کننده برای همه قابل دسترسی تر است. شما برای سفید کردن دندان های لکه دار یا تیره خود گزینه های زیادی دارید ، از نوارهای سفیدکننده موجود بدون نسخه پزشک گرفته تا درمانی که می توانید در مطب دندانپزشک انجام دهید.

اگرچه معمول نیست ، اما ممکن است در سفید شدن دندانهای خانگی با عوارض جانبی روبرو شوید. بنابراین قبل از اینکه خودتان سفید کردن دندان های خود را شروع کنید ، با دندانپزشک خود مشورت کنید.

 

ابتدا به دندانپزشک مراجعه کنید

حتی اگر در مورد سفید کردن دندانهای خانه تصمیم گرفته اید ، ابتدا این کار را به طور حرفه ای در مطب دندانپزشک خود تجربه کنید. یک تمیز کردن کامل (برای تارتار و لکه ها) به جای سفید شدن نیز ممکن است برای درخشش لبخند شما کافی باشد.

 

دندانپزشک همچنین در حین معاینه پوسیدگی و وضعیت لثه شما را بررسی می کند. برای دهان شما درمان هر گونه مشکلی قبل از سفید شدن دندان سالم تر خواهد بود.

از دندانپزشک خود بپرسید که برای سفید کردن دندان در خانه باید از کدام برنامه استفاده کنید و انتظار میزان سفیدی را دارید. تیرگی و رنگ آمیزی دندان ها در افراد با سن متفاوت است.

 

هوشمندانه خرید کنید

سفیدکننده های دندان خانگی حاوی 10 تا 22 درصد پراکسید کاربامید هستند. بین این نسبت ها سفید کننده دندان انتخاب کنید. اگر محصولی که خریداری می کنید دندان های شما را آزار نمی دهد اما سفیدی که انتظار دارید را ایجاد نمی کند ، می توانید به محصولی با محتوای پراکسید بالاتر روی بیاورید. اگر علامت سوال در ذهن شما ایجاد شد ، از دندانپزشک خود در انتخاب مناسب ترین محصول برای خود کمک بگیرید.

 

دستورالعمل ها را دنبال کنید

ماده سفید کننده دندان را بیش از زمان توصیه شده روی دندان خود نگه ندارید. شما می توانید دندان ها و لثه های حساس خود را تحریک کنید یا راه را برای مشکلات دیگر هموار کنید. در طی چند ساعت اول پس از اتمام سفید شدن دندان از نوشابه ، گازدار یا سایر نوشیدنی های اسیدی استفاده نکنید.

 

چه موقع نباید دندانها را سفید کرد؟

برای اطمینان از این مسئله ، زنان باردار یا شیرده باید سفید کردن را به تعویق بیندازند. دندانها و پر کننده های چینی را نمی توان سفید کرد. اگر دندان های اطراف این دندان ها را سفید می کنید ، ممکن است سفید کننده ای ناهموار در دهان شما ایجاد شود. سفید کردن دندان های زیر 18 سال باید در موارد بسیار خاص انجام شود. درست است که بعد از 18 سالگی فقط برای اهداف آرایشی استفاده شود.

 

از دندان های حساس محافظت کنید

دندان های شما ممکن است بعد از سفید شدن حساس شوند ، اما این مدت زیادی طول نمی کشد. اگر دندان ها و لثه شما در شرایط خوبی قرار دارند ، حساسیت کمتر احساس می شود. اگر حساسیت به مشکلی بزرگ برای شما تبدیل شد ، با دندانپزشک خود مشورت کنید و سفید شدن دندان خود را مکث کنید.

 

اگر از قالب های پر از ژل روی دندان های خود استفاده می کنید و اگر این قالب ها متناسب با دندان های شما نیستند ، بهتر است از آنها استفاده نکنید. زیرا نشت زیاد ژل سفید کننده از کپک هایی که روی دندان شما قرار نمی گیرد می تواند به لثه آسیب برساند.

https://th.bing.com/th/id/OIP.DxX0wGOJW7BH4C7GYnwB7QHaEK?pid=Api&rs=1

مقدار مصرف خود را از دست ندهید

چقدر سفید شدن بیش از حد است؟ اگر دستورالعمل های محصول را دنبال کرده باشید و به نتیجه خوبی برسید ، کافی است ماهانه یک بار آن را لمس کنید. وقتی دندان های شما به سفیدی مورد نظر شما رسید ، می توانید این روند را هر 6 ماه تکرار کنید. از آنجا که ساختار دندان هر کس متفاوت خواهد بود ، تصمیم گیری در مورد زمان استفاده مجدد از دندان برای شما دقیق تر خواهد بود.

 

 

بازار ترويجسفید کردن دندان,بلیچینگ,جرم گیری,سیگار,مسواک,دندانپزشک,بلیچینگ دندان,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 20:18

مواد غذایی که به نگه داشتن دندان های سفید برای مدت طولانی کمک می کند

https://drsikes.com/wp-content/uploads/2018/05/Laser-Dentisty-Gum-Contouring.jpg?_t=1529069275

مواد غذایی که به نگه داشتن دندان های سفید برای مدت طولانی کمک می کند

لایه پروتئینی چسبنده و شفاف به نام  پلاک دندان که روی مینای دندان است و تمام بافتهای دهان را احاطه کرده است ، می تواند تحت تأثیر آنزیم های موجود در مواد غذایی و نوشیدنی هایی که می خوریم قرار گیرد و باعث تغییر رنگ دندان شود. اگر بعضی از غذاها باعث ایجاد لکه های دندان می شوند ، باید سوال زیر را بپرسیم. "کدام غذاها میزان لکه دندان را به حداقل می رسانند؟"

 

 

غذاهایی که باعث کاهش لکه های دندان می شوند

غذاهایی که می توانند رنگ آمیزی و تجمع لایه ها را از دندان ها کاهش دهند و دندان ها را برای مدت طولانی سفیدتر نگه دارند ، توانایی پراکندگی لکه های لایه پوسته ای جمع شده روی مینا را دارند.

https://ahe-nichols.com/images/banners/services-laser.jpg

غذاهای اسیدی:

مرکبات که لکه ها را از بین می برند ، خاصیت اتصال کلسیم دارند و حاوی اسید سیتریک هستند و از موثرترین مواد هستند. یکی از آنها آناناس است ، اما میوه هایی که دارای اسید مالیک مانند توت فرنگی هستند نیز به کاهش یا حداقل روشن شدن دندان ها کمک می کنند.

غذاهای ساینده:

غذاهای ساینده و بسیار الیافی با خاصیت تمیز کنندگی مکانیکی خود به از بین بردن لکه ها و لایه ها کمک می کنند (نباید فراموش کرد که منظور از مواد ساینده ای که مینای دندان را خراشیده می کنند و یا به تشکیل سطح آسیب می رسانند ، منظور از سایش این نیست). غذاهایی که حاوی الیاف فیبر یا سایر فیبرهای ریشه دار هستند در این گروه قرار می گیرند.

غذاهایی که دارای آنزیم های تجزیه کننده پروتئین هستند: خربزه همراه با مخمر پاپایا ، ریشه زنجبیل و آناناس حاوی بروملین غذاهایی با این ویژگی هستند.

ریشه زنجبیل به دلیل خاصیت ساینده و شکستن پروتئین ، یا آناناس به دلیل خاصیت اسید سیتریک و شکستن پروتئین ، قوی ترین گزینه ها هستند. این ماده از طریق غشاهای مینای دندان به نام پوسته ، از دندان های شما در برابر اسیدها و باکتری ها محافظت می کند. انحلال این غشا باعث می شود دندان های شما در اثر تجمع باکتری ها در معرض پوسیدگی و فرسایش اسیدی قرار بگیرند. بعلاوه ، اگرچه آنها خاصیت اساسی کاهش لکه را دارند ، اما هیچ مدرک علمی مبنی بر اینکه این غذاها واقعاً باعث کاهش یا از بین بردن لکه ها می شوند ، وجود ندارد. بهترین کاری که می توانید در این زمینه با خود انجام دهید این است که سرعت لکه بینی را با یک منوی متعادل از غذاهای فوق کاهش دهید. نباید فراموش کرد که مهمترین قسمت این است که این نوع تغذیه حمایتی ، که در آن مراقبت از دهان و دندان از طریق تمیز کردن مکانیکی انجام می شود ، مزایای زیادی را به همراه دارد.

بازار ترويجدندانپزشکی, جرم گیری دندان,دندانپزشکی,پزشکی,دندان های سفید,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 20:40